Löshoppning av bäbisarna.

Lite taskigt bloggande men jag far och flänger så mycket! Varit i sthlm två gånger, västerås två gånger sen hinna rida hästarna och inte vara alltför osocial där i mellan på en vecka är rätt så körigt! ;) I förrgår löshoppade vi i alla fall min ett och tvååring, så roligt! Speciellt min tvååring, Calvados, raceade som bara den så fort han såg hindren! Sen höjde vi, typ till 70. och han krachade hindret en gång, då blev han väldigt avvaktande och försiktig. Ska löshoppa honom igen i morgon kanske så han får tillbaka självfötroendet! Ettåringen var också duktig! Hon förstod dock inte drivande hjälper så bra och blev jättelättstressad  när man ville att hon skulle springa, mest för att hon inte förstod. Men duktiga pållar det där!


"Bebbsan", Babylons Peak. f 2009. E. Balougraph



Calvados. f 2008. E. Callahan VDL

Båda är efter min gamla tävlingsponny "Tösen", Chartereuse, Pegasus - Niggerstep of Bridgelea (NF)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0